Firma Executive Company zdobyła drugi rok z rzędu nagrodę „Best Guest Experience” oraz nagrodę „Customer Experience Leadership” za rok 2023 w konkursie, w którym wzięło udział 150 firm z całego świata. Miało to miejsce podczas ceremonii Customer Experience Live, która odbyła się odbyło się w środę wieczorem w stolicy Wielkiej Brytanii, Londynie. CXLive International, akredytowana organizacja międzynarodowa zajmująca się pomiarem innowacyjności i doświadczeń w zakresie obsługi klientów i gości dla organizacji w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, wybrała firmę Al-Texefi ze względu na pionierskie innowacje, jakie firma osiągnęła w zarządzaniu i obsłudze VIP salonów na całym świecie oraz świadczenie bardziej konkurencyjnych i wyróżniających się usług w obsłudze gości w branży Hotelarstwo i podróże. Dyrektor generalny firmy Al-Tanfeedi, pan Jalban bin Mohammed Al-Jalban, stwierdził, że to osiągnięcie jest wynikiem skutecznych i wysokiej jakości planów strategicznych, nad którymi firma pracowała, udoskonalając je za pomocą niespotykanych dotąd innowacyjnych narzędzi w dziedzinie usług hotelarskich. Aby umożliwić najlepsze międzynarodowe systemy w zarządzaniu i obsłudze swoich hal oraz zapewnić nowy poziom standardów usług. Pan Al-Jalban zwrócił uwagę, że firma starała się potwierdzić swoją wyjątkowość poprzez dywersyfikację luksusowych usług dla swoich gości oraz szybką i łatwą realizację procedur podróżniczych, stając się tym samym idealnym pionierskim modelem w systemie hotelarsko-turystycznym i podnoszącym jakość życia dla gości Królestwa. Pan Al-Jalban podkreślił, że firma zaprezentowała swoje nowe spojrzenie na konkurencyjność, która cieszy się ekskluzywną gościnnością i wzbogaca doświadczenia swoich gości, wzmocnione przez umiejętne zarządzanie naszymi poczekalniami na lotniskach, które wyróżniają się najlepszymi i najlepszymi udogodnieniami zapewnianymi przez firmę w ramach zintegrowanego zarządzania, która stawia na ciągły rozwój wiodących modeli usług w hotelarstwie na świecie. ; Wskazując, że stanowi to przedłużenie realizacji krajowych celów turystycznych w zakresie obsługi gości Królestwa i korzystania z możliwości, jakie obfituje w programie wizji Królestwa w sektorze turystyki i podróży.